[Asterisk-Users] beginner in Asterisk configuration

Giles Coochey giles.coochey at mirada-solutions.com
Fri May 13 02:39:57 MST 2005

I had to use google translate to answer your question, so I'm going to reply with my answer in the same way, the extra time it took me to decipher the question will probably have to be reinvested:

Le safe_asterisk est juste un manuscrit pour remettre en marche le serveur si il se termine inopinément.  Le safe_asterisk juste de course sans arguments et vous de ligne de commande devrait faire bien.  Pour se relier à la console courez:  Astérisque - rvvvvv